Mastercosty

Ruxandra a castigat aceasta sedinta foto la concursul " Si eu vreau sa fiu mare" organizat de forumul pentru mamici http://happybaby.haine-copii.ro si sponsorizat de MASTERCOSTY. http://mastercosty.blogspot.com

La concurs a ocupat locul 1 si a castigat:
-sedinta foto in parc
-set de poze printate pe hartie
-felicitari si calendare personalizate
-dvd cu toate pozele in format jpg.
-slideshow pe dvd cu cele mai frumoase poze de la sedinta foto sub forma unui filmulet.
-blog personalizat cu fotografii de la sedinta foto, administrat, actualizat si intretinut gratuit de Mastercosty

Sedinte Foto Pentru Copii

Calendare Personalizate

miercuri, 18 noiembrie 2009

Aventuri in Cismigiu - Episodul 1

Va era dor de mine?


Am revenit.



Mami discuta cu impresarul meu, un contract fabulos de modeling.


Ce-mi place sa alerg....



Tot inainte ...


Si totusi nu inteleg de ce ies pe locul doi



Cu mami.


La discutii ... si negocieri


Hello ! Eu sunt Ruxandra .


Vreau sa mergem si noi acolo ...



Prefer sa calatoresc in brate la mami.



Am gasit niste frunze pe jos.



Sunt frumos colorate

Repede sa vada si mami ce am gasit.


Inca putin.


Aproape am ajuns.


Am adus frunza galbena la mami.


A venit si Doly la poze.


Mai aduc niste frunze sa vada si Doly.


Poza cu mami, cu Dodo si cu Doly.


Cu Doly, cea mai cuminte catelusa.





















Niciun comentariu:

Felicitari Valentine's Day

Felicitari 8 Martie

Felicitari Paste

Felicitari 1 Iunie

Felicitari Halloween

Felicitari de Craciun

Felicitari Anul Nou

Mastercosty

Felicitari 8 Martie