Mastercosty

Ruxandra a castigat aceasta sedinta foto la concursul " Si eu vreau sa fiu mare" organizat de forumul pentru mamici http://happybaby.haine-copii.ro si sponsorizat de MASTERCOSTY. http://mastercosty.blogspot.com

La concurs a ocupat locul 1 si a castigat:
-sedinta foto in parc
-set de poze printate pe hartie
-felicitari si calendare personalizate
-dvd cu toate pozele in format jpg.
-slideshow pe dvd cu cele mai frumoase poze de la sedinta foto sub forma unui filmulet.
-blog personalizat cu fotografii de la sedinta foto, administrat, actualizat si intretinut gratuit de Mastercosty

Sedinte Foto Pentru Copii

Calendare Personalizate

miercuri, 18 noiembrie 2009

Aventuri in Cismigiu - Episodul 2

O mica pauza e binevenita.

O mica discutie cu mami despre frunze.
Ce putere de convingere am ! Toata lumea ma asculta.

Pot sa fiu si leoaica , daca vreau.




Aici am gasit multe frunze galbene cazute din copac. Oare ce s-a intamplat ?


Incerc sa le arunc inapoi in copac.


Ooops, se pare ca o sa-mi cada in cap frunzele.

Domnu' fotograf , decat sa-mi faci atatea poze mai bine ma ajuti sa punem frunzele inapoi in copac.



Uite cum facem !

Asa...


Hai ca o sa reusim sa le urcam in copac, de unde au cazut.

O mica pauza.


Daca a-ti sti ce faceam eu in aceasta pauza.....

Nu va spun ce faceam ....




Cu Dodo.

Ma descurc si singura.

Nu-i asa ca sunt frumoasa ?


In lupta cu gravitatia, nu va spun rezultatul final ....



Hai domnu' fotograf, ai obosit ? de ce ramai in urma ?



















Niciun comentariu:

Felicitari Valentine's Day

Felicitari 8 Martie

Felicitari Paste

Felicitari 1 Iunie

Felicitari Halloween

Felicitari de Craciun

Felicitari Anul Nou

Mastercosty

Felicitari 8 Martie